Відверті відповіді на хвилюючі питання
Усе обладнання ми відправляємо палетним бортом для кращого зберігання при транспортуванні, страхуємо на його повну вартість.
Бажано замовляти доставку обладнання на вантажне відділення, щоб його не розпаковували і не перезавантажували у кур’єрську машину. Таким чином у вас буде можливість самостійно дістати обладнання з палетного борту, оглянути його і у разі пошкодження звернутися до оператора Нової Пошти та обов'язково скласти відповідний акт. В такому випадку пошкодження з вини перевізника буде компенсовано Новою Поштою.
Якщо вам не підійшли комплектуючі або обладнання, що ви придбали, у вас є можливість у 14-денний термін повернути товар та кошти. Для цього вам потрібно відправити товар на зворотню адресу. Якщо товар був придбаний юридичною особою (компанією), то потрібно додати лист та накладну на повернення. Після отримання товару та його перевірки нашими інженерами, ми повернемо вам кошти. За більш детальним роз’ясненням звертайтесь до вашого менеджера.
Ми завжди допомагаємо нашим клієнтам, що придбали у нас обладнання. Однак обладнання на яке закінчився гарантійний термін може бути зняте з продажу, через що, ми можемо не мати всі комплектуючі в наявності. Для більш детальною інформацією звертайтеся у відділ продажу за телефонами на сайті.
Ми тестуємо усе обладнання та комплектуючі на відповідність заявленим технічним характеристикам і працездатність перед тим, як вони потрапляють на склад продажу. Додаткове тестування обладнання проходить при комплектації замовлення.
Надаємо 2 роки гарантії від магазину на обладнання та 1 рік на диски. Термін гарантії прописано окремо до кожного товару на сайті.
В нас не має магазину або шоуруму при офісі, тому такі питання потрібно додатково погоджувати з вашим менеджером.
Ціна між готівковим та безготівковим розрахунком на ФОП (без ПДВ) не відрізняється, ціна з ПДВ - додається 20% до готівкового розрахунку. Також потрібно враховувати комісії за переказ коштів при використанні послуги післяплата на Новій Пошті. Тому уточнюйте всі деталі у менеджера при підтвердженні замовлення.
За замовчуванням ціни на сайті вказані без ПДВ. Для відображення ціни з ПДВ потрібно натиснути «Показати» під ціною навпроти «Перерах з ПДВ»
Після замовлення сервера, нам потрібно 1-2 дні для його комплектації та тестування. Після чого він готовий до відправки Новою Поштою в межах України або доставки по Києву.
Усі замовлення на комплектуючі та готові сервери, за умови надходження коштів до 15 години, відправляються у той же день. Надалі все залежить безпосередньо від служби доставки Нова Пошта, у середньому 1 - 2 дні, і можна отримувати посилку на відділенні.
Ви маєте право перевірити цілісність товару на НП. І обов'язково їм скористайтеся. Вам потрібно переконатися, що обладнання не має пошкоджень, не намокло чи інше. Якщо обладнання має пошкодження чи сліди намокання - обов'язково складіть відповідний акт на НП. Обладнання застраховано на повну вартість і тому пошкодження з вини перевізника буде компенсовано. Якщо обладнання не пошкоджене і Ви в тому переконалися - можете його забирати. Якщо обладнання має пошкодження, а Ви не виявили їх на НП - Ви не зможете отримати гарантійну заміну в такому випадку.
При купівлі обладнання на сайті Ви можете скористатися сервісом від ПриватБанку «Оплата частинами» до 6 платежів. Для цього на сторінці товару оберіть потрібну вам конфігурацію обладнання та натисніть на кнопку «Придбати у кредит», оберіть кількість місяців, натискайте «Продовжити» та закінчуйте оформлення замовлення за стандартною формою.
Доставка, як правило, відбувається на наступний робочий день після надходження замовлення з післяоплатою та отримання оплати для замовлень з безготівковим розрахунком. Дрібні замовлення на комплектуючі чи обладнання, яке не потребує складання, ми опрацьовуємо швидше. Замовлення, де збирається декілька серверів з великою кількістю комплектуючих потребують більшого часу на тестування і тому термін очікування може бути довшим. Більш детальну інформацію вам надасть менеджер при підтвердженні замовлення.
Для замовлень з оплатою на відділенні Нової Пошти або доставки серверів по Києву з готівковим розрахунком передплата не потрібна. В усіх інших випадках - 100% передплата.
Процес визначення відповідності обладнання задачам потребує великого досвіду. І якщо у Вас виникло таке питання - ОБОВ’ЯЗКОВО зв'яжіться з нашим менеджером! І ми застосуємо весь наш досвід, щоб допомогти Вам у вирішенні цього питання.
Усе обладнання та комплектуючі викупаємо з Дата-центрів США та Європи. Після надходження, Товар проходить повний цикл тестування під навантаженням.
Гарантія від виробника не надається на б/в обладнання. Ми ж від свого магазину надаємо гарантію на все наше обладнання. Ми формуємо гарантійний фонд під все, що продаємо. Тому Ви можете розраховувати на заміну обладнання та комплектуючих протягом гарантійного терміну.
Якщо у Вас раптом щось трапилось або виникла помилка, одразу зв’яжіться з нами за номерами телефонів на сайті. Інженери допоможуть вирішити питання з налаштування або підтвердять заміну обладнання/комплектуючих. Якщо на дату звернення не закінчився період Гарантійного обслуговування, ми замінимо вам обладнання/комплектуючі безкоштовно. Усі логістичні витрати візьмемо на свій рахунок.
Купівля б/в обладнання це завжди економія порівняно з новим обладнанням. І завдяки гарантії від нашого магазину Вам не потрібно йти на компроміс між надійністю і ціною.
У наших покупців згодом виникає потреба апгрейду обладнання. У таких випадках ми викупаємо обладнання, придбане в нашому магазині, за умови, що воно присутнє в основному асортименті нашого магазину.
Ви можете перевірити наявність товару на нашому сайті на його сторінці. Але краще зв'язатися з нами зручним для Вас способом. Бо наші менеджери володіють найсвіжішою інформацією про нові надходження та товари, що перебуває в стадії тестування перед додаванням на сайт.
У нас на сайті на сторінці Товару є «Конфігуратор» за допомогою якого ви зможете обрати конфігурацію обладнання, яка підійде для вирішення саме ваших задач. Наприклад обрати потрібний обсяг оперативної пам'яті, SSD або HDD накопичувачів, процесори і т.п. Зверніть увагу, що до деяких комплектуючих також додається вибір на супутні товари, таких як кабелі або кріплення.
Якщо замовлення вже сформовано або у конфігураторі немає необхідних комлектуючих, Ви можете зв'язатися з нашим менеджером для доукомплектування або заміни комплектуючих.
Ми тримаємо достатньо велику кількість товарних запасів. Якщо вам потрібне обладнання або комплектуючі у кількості, зверніться за додатковою інформацією до наших менеджерів зручним для вас способом.
Ми здійснюємо безкоштовну кур'єрську доставку по Києву при купівлі обладнання на суму від 1000 гривень.
В межах України ми відправляємо замовлення комерційною службою перевезень Нова Пошта з доставкою до складу або за адресою. Замовлення вартістю більше 1000 гривень відправляються безкоштовно.
Все обладнання та комплектуючі проходять тестування при надходженні на склад. Обладнання додатково тестується вже безпосередньо при збиранні саме вашого замовлення. В будь-якому випадку, у вас є Гарантійний період, упродовж якого ви можете звернутися до нас з будь-яких питань стосовно роботи обладнання та комплектуючих.
Замовлення можна скасувати в онлайн чаті або написати у месенджер (іконки ботів телеграму та вайберу посередині угорі будь-якої сторінки). Також можете відписати ел.поштою у відповідь на лист підтвердження замовлення або повідомити менеджеру, коли він вам зателефонує для підтвердження відправки.
Наявність і доступність вказані на сторінці товару. Якщо товар доступний для замовлення, то стандартний термін комплектування та відправки 1-3 робочих дні. У разі, якщо ваше замовлення потребує більше часу на комплектацію, наші співробітники обов'язково уточнять і узгодять з вами точні терміни відправки товару.
Будь-яким зручним способом: готівкою або карткою при отриманні на НП, рахунок з/без ПДВ. Повний перелік способів оплати https://servak.com.ua/ua/sposoby-oplaty.html
Так, для цього достатньо обрати опцію «Oплaтa пpи oтpимaнні» при оформленні замовлення. Ми відправимо вам замовлення Новою Поштою з послугою післяплати.
Ми працюємо:
Пн-Пт з 9-00 дo 18-00
Cб-Hд виxідний
Створити особистий кабінет дуже просто. У правому верхньому кутку натисніть кнопку «Особистий кабінет», далі Зареєструватися і заповніть невелику форму. Обліковий запис на нашому сайті дає змогу вам відстежувати усі ваші замовлення та швидше оформляти нові, бо вся необхідна інформація автоматично заповниться даними з вашого кабінету.
Для відновлення пароля потрібно натиснути кнопку забув пароль та ввести свій e-mail.
По-перше, дякуємо за відгук. Усі відгуки та коментарі проходять премодерацію (перевірку перед публікацією). І на підставі правил їх публікації модератор має право не розміщувати відгук на сайт або розміщувати частково.
Будемо вдячні за відгук про нашу роботу.
Залишайте свої відгуки на сторінці товару або за посиланням на google мапі: https://g.page/Servak-ua/review?rc.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" наші покупці мають право обміняти або повернути товар протягом перших 14 днів після купівлі, якщо його використання було з дотриманням вимог виробника щодо експлуатації та зберігання (більш детально на зворотньому боці Гарантійного талону).
З питань гарантійного обслуговування звертайтесь будь-яким зручним для вас способом: телефон, ел.пошта, чат боти в горі на сторінці сайту, он-лайн чат. Менеджер обов’язково з’єднає вас с технічним відділом і допоможе вирішити усі питання щодо повернення товару та коштів.