Умови повернення та ремонту
- При виникненні гарантійного випадку напишіть нам на пошту info@servak.com.ua або зателефонуйте за номером 0 (800) З0-99-З5
При зверненні вкажіть максимум інформації про замовлення і проблеми, що виникли з обладнанням.
Контактні дані, номер замовлення, номер гарантійного талона, скріншоти і логи, які містять помилки і т.п.
Більша кількість інформації дозволить нашим інженерам швидше визначити ступінь несправності і запропонувати оптимальний шлях вирішення.
- Доставка в сервісний центр "SERVAK" проводиться за рахунок Замовника. Зворотній відправка відремонтованого обладнання (у якого підтвердився гарантійний випадок) проводиться за рахунок "SERVAK".
- Обладнання, що поставляється працює відповідно до технічних характеристик заявлених виробником. Використання обладнання не за призначенням в тому числі і установка несумісних комплектуючих не є приводом для повернення або настання гарантійного випадку.
- Bідпoвіднo дo Зaкoну Укpaїни "Пpo зaxиcт пpaв cпoживaчів" нaші пoкупці мaють пpaвo oбміняти aбo пoвepнути тoвap пpoтягoм пepшиx 14 днів піcля купівлі, якщo йoгo викopиcтaння булo з дoтpимaнням вимoг виpoбникa щoдo eкcплуaтaції тa збepігaння.